2010. október 29., péntek

Tökös-karfiolos korongok
































A hétvégén elmentünk a közeli parkba sétálni.Nem lehetett  nem észrevenni az ősz csodálatos színeit, ami a napsütésben még tündöklőbb volt.A színkavalkád miatt az őszi sétánk nagyon jó hangulatban telt , és igazán pihentető volt.Az emberek a nagy rohanásban észre sem veszik azt a sok szépséget, ami őket körülveszi.Korallpiros, gesztenyebarna, a sárga több árnyalata, a narancssárga, ezek a  meleg színek mind az őszi hónapokhoz tartoznak.Élvezzük hát ki,  és ha tehetjük, menjünk minél többet a természetbe feltöltődni.
A mai napra a sok séta után csak egy kis apróság jutott, mégpedig egy zöldséges finomság.Egy lepcsánka variáció.
Tökös-karfiolos korongok

A tököt lereszeltem a karfiolt összeturmixoltam.Összekevertem egy tálban a nyers zöldségeket, és  a levüket egy kicsit kinyomkodtam. Belenyomtam egy gerezd fokgagymát, majd beleütöttem egy tojást, kevés teljes őrlésű lisztet, sót, borsot.Korongokat formáltam a masszából , és olajban kisütöttem mindkét oldalát.Házi joghurttal és petrezselyemmel tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése