2010. december 25., szombat

Kepe:k -tengeri hal, homar, kagylo

Tegnap este frissen halaszott tengeri herkentyuket kaptam, aminek nagyon orultem. A nagy halkavalkádból végül az aranydurbincsra esett a választásunk. A halakat megtisztitottam, bevagdostam, besoztam, olivaolajjal bekentem, es betettem 180 fokos sutobe 40 percre. Nagyon finom lett. Ajánlok hozzá  rozmaringot vagy fokhagymat, de simán ,sózva is mennyei. A köret olivabogyot es paradicsom volt, hiszen ha megeszünk fejenként egy halat, az már nagyon laktató. Ha valaki mégis körettel szeretné elkészíteni ezt a halfajtát, a tepsis burgonyát ajánlom mellé. Es akkor jöjjenek a nem mindennapi képek:


frissen halaszott homar

rombo

aranydurbincs, lazac

cedrus

olivabogyo

sult aranydurbincs


ejszaka, egy szalloda elott


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése