2014. június 14., szombat

Grillezett aranydurbincs zöldségkörettel, rozmaringgal ( Orata grigliata con verdure miste)











Újra visszatértem a blogoláshoz, épp itt az ideje, hogy töltsek fel új recepteket. Grillezni vágytam, így gyorsan tüzet gyújtottam, majd amikor már szép láng égett, rádobtam egy kis faszenet és vártam, amíg megfelelő hamuréteg képződik. Közben előkészítettem a halat ( metroban veszem mindig, mert nagyon friss), besóztam, és befektettem a halformájú grillbe. Bekentem olívaolajjal a grilleket, hogy ne tapadjon oda. A kedvenc halaim tengeri sügér és aranydurbincs, igazán ízletesek grillezve, és alig van szálka, csak egy központi, ez kibírható.
A faszénra ajánlok szórni a fűszernövényből, tehetünk a halra is, illetve annak belsejébe.
A zöldségeket( gombát, cukkinti, hagymát, stb.) megmossuk besózzuk, és mehet a grillbe. 20-20 PERC ELÉG NEKIK,és kész is a finom ebéd vagy vacsora. A kellemes füstös szag bejárja a levegőt, a rozmaring aromájával együtt, csodás  illatok, a grillezés  igazi hobbi számomra...

Desszertként málnát és meggyet szedtem, illetve volt ribizli és barack, ennél jobb fogást??

Folyt köv...tengeri sügér és kalamári.