2011. június 3., péntek

Pisztráng grillen












A pisztráng az egyik kedvenc hazai halfajtám. Grillezve a legfinomabb, mert átjárja a füst , ami megadja a sült pisztráng különleges ízét. Két halat megtisztítottam, majd jól bevagdostam, hogy a szálkák is kellően átsüljenek. A halat besóztam ,majd beszórtam halas fűszerkeverékkel. Aki nem szereti fűszeresen, elég a sózás is. Olívaolajat locsoltam rá, és beletettem egy pisztrángsütőbe, ami rögzíti a halat. Faszénen meggrilleztem, oldalanként 10 -15 perc elég neki. A grillsütőt ajánlom beolajozni, hogy a hal ne tapadjon hozzá. Amikor készen van, tányérra helyezzük és meglocsoljuk olívaolajjal, és  rácsavarunk egy kis citromlevet.
Extra tipp: a faszénre szórjunk friss rozmaringleveleket, így az aromája átjárja a halhúst. Köretnek grillezett zöldségeket ajánlok.( lilahagyma, paprika, cukkini)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése