2011. szeptember 23., péntek

Kókuszos-szilvás süti


Valamit sütni akartam, és ez lett belőle. Finom és nagyon puha. A kedvenc kefires keverttészta  az alap, és ebbe daraboltam szilvát, szórtam kókuszt, és meghintettem szezámmaggal.

Hozzávalók:
2 dl es pohárral mertem az adagokat.

  • 1 pohár cukor
  • 1 pohár liszt
  • fél pohár olaj
  • 1 pohár tejföl v kefír
  • 2 tojás
  • vaníliaaroma
  • szezámmag
  • 3 kanál kókuszreszelék
  • 1 csomag sütőpor
  • szilva

Elkészítés:


A tojást keverjük habosra a cukorral, majd adagoljuk hozzá az olajat. A többi hozzávaló kövesse, majd egy csipet só. Vajazzunk ki ket őzgerincformat, es öntsük bele a masszat. A tetejere tegyunk szilvat es szezammagot. 180 fokon süssük kb. 30 percig. A cukormennyiség változhat, kóstoljuk meg a nyers tésztát es tegyünk meg bele cukrot, ha nem lenne eleg edes.